You turn me on, baby ♥

Igår såg jag Dirty Dancing för första gången, och resten av kvällen var jag överkåt på kärleken. Varenda jävla scen fick mig att vilja vara med pojkvännen där och då. Tyvärr befann han sig inte inom räckhåll, men idag kommer jag kunna överrösa honom med alla känslor jag har. Haha, fy fan vad jag älskar min älskling!

Jag vet att det är ganska efterblivet att jag inte har sett filmen förens igår men vafan. Jag är ingen filmfantast, så är det bara. Den där filmen påverkade mig så jävla mycket, och jag har hittat många nya spelauppsjuhundraelagånger låtar.



Hey, hey baby, I wanna know if you'll be my girl


Kommentarer

Postat av: Beda o Cajsa

Hoppas du haft en grym måndag! :D kram

2012-02-20 @ 21:14:33
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback