Festivallivet




There some fucktards who don't know when they have gone too far. I mean, what the fuck is YOUR fucking problem? Can't you just leave me alone and realize that you're an pathetic idiot? PLZ! ;)

Just nu är jag så jävla otaggad på skolan. Fast fan inte lika otaggad som jag var innan sommaren och förra terminen. Då ville jag verkligen hoppa av och börja jobba, jag hade sådana planer men jag hindrades. Idag är det nog första lektionen av Filosofi A och festivalbilder som påverkar mig. Varför valde jag Filosofi A, är jag dum i huvudet eller? Och varför är det inte sommar? Jag saknar festivallivet och dess härligheter. Sex, drugs & rock 'n' roll och vara allmänt äcklig. Jag känner inte för att vara pappas prinsessa längre. Vad som helst förutom det!

Idag införskaffade jag nya p-piller så att jag och Anton knulla riskfritt i ett år till. Skönt va? Sedan har jag även mördats av min filosofilärare och pluggat. Finns det mer att säga? Typ...jag älskar Anton och att ni borde lyssna på den här --> Toy Dolls – Nellie The Elephant låten. Minnen så det ryker om det, älskaälska!


Kommentarer


Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback