Inte ska du väll försvinna än?

När livet är som bäst så är det självklart något som ska gå fel. Idag hände något som fick mig att inse att man inte vet vad man har förens man är på väg att eller har förlorat det. Man lever i sin lilla bubbla och tror att alla som alltid har funnits vid sidan av sig alltid kommer göra det. Men så kommer den dagen då man inte är riktigt säker längre.

Jag är en sådan som kan tycka att livet suger rejält ibland och oftast är det bara för en enkel sak som att skolan ger mig för mycket plugg. Men livet är ju faktiskt till för att vara både extremt jobbigt och extremt skönt samt något där mitt i mellan. Att gå runt och tro att livet ska vara perfekt hela tiden kommer absolut inte hjälpa dig. Man kunde ju hoppas på att det skulle vara det men så kommer det inte vara. Den här dagen fick mig att inse att livet är det bästa jag har och att jag ska ta vara på det. Jag hoppas verkligen att du och jag kan leva sida vid sida i några år till. Inte ska du väll försvinna än?

Jag älskar dig farfar ♥

Kommentarer

Postat av: Mamma

Du skriver så rörande och gripande.. luv u jos <3!

2012-01-25 @ 23:10:13
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :(

2012-01-26 @ 08:53:59
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: farfar

nej min sötta flicka jag ska skempa vidare tack din

fin kommentar

2012-01-26 @ 11:05:07

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback