Lars Åke



1. Lars Åke 2. Den fina eftermiddagssolen

Jag har precis kommit hem från både intervjun och gymmet. Båda delarna gick jättebra, speciellt intervjun. Lars Åke var en mycket lugn person som hade väldigt mycket att säga. Jag hade inte många frågor och de frågor jag hade ägde korta svar men vilka han gjorde väldigt långa. Det var verkligen jätteroligt att lyssna på vad han hade att säga men jag hade förväntat mig att intervjun skulle ta 30 minuter. Cirka 2 timmar senare var jag på väg därifrån med en nerklottrad "fråga-svar intervju" plus några halvdana bilder. Haha, men jag hade roligt och att umgås och prata med en fotograf gör jag inte varje dag. Det roliga med honom är att jag har sett honom förut men jag kan inte komma på var. När jag kom hem var jag tvungen att fråga om jag hade blivit fotograferad av honom som barn min icke. Hm, jag får fundera på det där...

Efter intervjun gick jag direkt till gymmet för att träna. Jag tränade slut på mig själv och försökte strunta i alla manliga blickar som var riktade mot mig. Jag fattar inte...har de ingenting annat att glo på eller? Dessutom förstår jag mig inte på killar...det tränar ju inte när det tränar. Det dricker vatten, gör någon armhävning, pratar med polarna, dricker vatten, gör en armhävning, pratar med polarna och sedan åker det hem. Är det verkligen träning? :S

Nu blir det en efterlängtad middag och direkt efter det; duschen!


Kommentarer

Postat av: Isabell

Sv: Jag har fast helgjobb så de tar nog in mig till sommaren också, så var det förra året iallafall^^



Verkar som om du haft en riktigt rolig dag :D

2012-01-31 @ 19:26:28
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

fina bilder hörrudu :)

2012-02-01 @ 20:48:46
URL: http://wils.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback