Precis så som jag vill ha det

Berättad ju tidigare att mitt färgade hår inte är riktigt i den färgen jag vill ha det. Det var rött/rosa och jag trivdes sisådär med det. Sedan dess har jag planerat att köpa en mörkare röd, vilket jag gjorde i helgen. Igår fick jag äntligen hjälp av min älskade pojkvän att fixa till det. Nu är håret mörkare och betydligt rödare så jag är super nöjd. Dock sa min kära vän att det skiftar i lilla men då känner jag hellre att det skiftar i lila än i rosa. Nu måste jag verkligen ta det lugnt med att färga håret, om inte så kommer det ju falla av x]

                                                                                 Resultat ↓


Kommentarer

Postat av: Melissa Lavali - Från Åre till småland

sv: Tack så hemskt mycket, ser ju inte ut så nu tyvärr men jobbar på det febrilt att få tillbaka min forna mage :)

2012-01-30 @ 18:48:17
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: anna

sv: ja, vi älskar den! :D kunde inte fått en bättre.

Hur gammal är du? :)

2012-01-30 @ 21:02:14
URL: http://annaemilie.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback