Tänka på annat


Jag ville ju träffa dig idag, men vi får ses imorgon istället. Hehe, här har du en bild på Maximus. Han står och gluffsar i sig en kaka, som du ser ;]

Jag har mått hipp som happ sedan igår och vet inte riktigt hur jag ska tackla känslorna. För er som inte förstår så ligger min farfar på sjukhus. Det är rätt allvarligt så jag är orolig konstant. Jag hatar verkligen sjukdomar och döden, varför måste det finnas? Jag kommer i alla fall lära mig ett och annat efter det här. Men även fast jag är ledsen och orolig så kan jag inte sitta hemma som jag gör just nu. Jag måste hitta på något som får mig att tänka på annat. Kanske ska man ta sig ut i kylan och vidare till gymmet? Jag menar, jag kommer ju inte få beach kroppen om jag sitter framför dumburken.

Något jag är glad över är i alla fall att jag vet att farfar läser min blogg och därmed läser allt jag skriver om honom. Jag hoppas han kan finna tröst från det, världens finaste farfar. Sedan kommer även min älskade pojkvän hit senare och muntrar upp mig. Ingen, och då menar jag ingen kan få mig att må så bra som han kan!

Nu ska jag sätta upp mitt rosa/röda hår i en toffs och dra till gymmet. Hey hunks! 


Kommentarer

Postat av: thaipinnen

sv; fattar itne varför :((

2012-01-26 @ 13:49:53
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

fin bild!

2012-01-26 @ 17:00:07
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback