Hurtiga paret

Idag vaknade paret upp på den hurtiga sidan. En klädde på sig träningskläder och sprang iväg och en tog på sig kläder och gick ut på en powerwalk. Den ena för att han tyckte att han har förlorat sin kondition och den andra för att hon tyckte att hennes lilla bulle på magen har växt lite för mycket. Paret har precis duschat och nu står mannen och lagar pannkakor till brunch. 

Jag har sovit hos pojkvännen i två dagar nu så vi tänkte åka hem till mig idag. Vi har inte så mycket att göra här så vi tänkte att det kanske finns något roligt att göra hemma hos mig. Barnen i min familj fick ett Xbox Kinect i julklapp så man kanske kan roa sig med det. Det blir ett roligare lov när våra kompisar kommer hem från Finland. Nästa lov kommer jag planera bättre så att man har något att göra :]

Vad har ni gjort/ska göra under ledigheten? Själv börjar man skolan den 10:e igen :]


Kommentarer

Postat av: FIA

sv; ja precis! jag visste inte om det, så det var ett bra tips! även bra att påminna folk :)

2012-01-03 @ 14:22:34
URL: http://day.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv; haha tack :)

2012-01-03 @ 15:03:39
URL: http://superugglan.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback