JUST SHINE ON ME!

Det blev ingen bikini igår, den var jättesnygg men det var helt färg. På bilden såg den svart ut men den var ju för fan blå, haha. Jag får helt enkelt leta vidare, jag kan ju inte gå bikinilös i sommar x] Annars sitter jag på praktiken och letar reportage om kvinnor, ett rätt skönt arbete när det kommer till att bara göra det. Men när man hittar reportage om prostituerade så blir det mindre roligt och en å annan kväljning dyker upp. Att det ens finns sådant fortfarande, det är fan 2012!

Det är lunch om 10 minuter och då ska jag och mina anhängare ute i solen och käka. Fy fan vad fint väder det är ute idag! Imorse var det 16 + i skuggan och jag behövde inte ens ha min skinnjacka över linnet. Kan det hålla sig så här nu eller ska vädergudarna fucka up ännu mer? Just shine for fuck's sake!



Tagen för några veckor sedan, en lördag, när det var sjukt bra väder. Fick till och med lite färg på min likbleka kropp. Kan det inte vara så nu till helgen också? (A)

Kommentarer

Postat av: sanna

sv: Thanks ;) skorna är från Nelly!

2012-05-10 @ 18:08:09
Postat av: Ida

Tack. Hoppas som fan på att det försvinner snart, lite tröttsamt att ha ett ben som domnar bort.



Hoppas också på finväder i helgen. Trött på regn nu!

2012-05-10 @ 19:31:36
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback