MUCH BETTER

Idag mår jag faktiskt mycket bättre. Näsan snorar fortfarande men huvudet och kroppen har fallit på plats igen. Jag hade väntat mig att få sitta hemma och loda idag också men icke. Snart ska familjen ut och handla kläder till äldsta lillebrorn. Efteråt får vi se om jag åker hem med familjen igen eller om jag åker vidare till älsklingen. I need some 666, hihihihi. Om jag blir gladare av honom, kanske jag blir friskare av honom också. Han verkar ha helande krafter på något sätt. Huvudvärk kan han bota i alla fall, det vet jag. Kanske kan han göra mig frisk också? (A)


Snyggaste brudarna ever! Innan Bryan Adams @ Gröna lund...

Kommentarer

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: åh tack ska du ha :D



jamen eller hur ;(



okej, nice!

Just nu svarar jag på kommentarer, kram!

2012-05-17 @ 16:09:21
URL: http://simonis.blogg.se/
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

härlig bild.



RE: tack så mycket :) allt bra?

2012-05-19 @ 19:48:25
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback