"Jag älskar alla efter två glas vodka!"

                                       

Praktiken är fortfarande otroligt tråkig men på något sätt börjar den bli lite bättre. Idag får vi äntligen använda vår kreativitet i form av kollage, roligtroligt. Sitter med en stor bildbank och väljer ut storstadslivsbilder. Det är inte de lättaste och jag är snart uppe i 40 bilder, haha. Dagarna är långa här men 4 timmar går åt till morgonmöte och lunch, så tiden går väldigt snabbt.

Igår var jag så himla hungrig och trött att jag nästan tuppade av. Jag ville så gärna åka hem efter praktiken men jag hade lovat Tess att vara med henne. Och det är inget jag ångrar så här i efter hand! Träffen med Tess bestod av shopping i en smyckesbutik med 75 % på allt och fika. Från rean i den där underbara butiken fick jag med mig ett diadem, 4 par örhängen och ett halsband för bara 65 kr. Inte var det skit saker heller och jag är som är fattig student - skitbra!

Annars är jag fortfarande skitförbannad på Sabaton som ska splittras och aspep på att skaffa en dvärghamster. Sabaton får bara inte splittras, jag har ju precis upptäckt dem och de har nyss släppt en ny skiva! Problemet med min dvärghamster som jag ska köpa är att den behöver en jädrans massa kel och kostar skjortan i drift. Jag har en bur och sådant men att den ska ha mat varje jävla dag kommer inte min plånbok att uppskatta.

Förutom att Sabaton ska splittras och att jag inte kan skaffa en dvärghamster så är jag asglad!


Kommentarer

Postat av: Felicia

Josefine.... du blir fan bara konstigare och konstigare. Men det gillar jag! :D <3

2012-04-03 @ 13:23:39
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: ia

Åh, sån tröja vill jag ha!

Så jäkla awesome.

2012-04-21 @ 15:37:56
URL: http://makethemwonder.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback