FUCK SL!

Denna morgon har inte varit världens bästa om man säger så. Jag klev upp vid 07.00 för att vara i skolan vid 08.20. När jag väl kommer till stationen för att ta pendeltåget så står det att det är försenat. Jaha tänkte jag, det är väl bara en vanlig försening men icke. Efter 10 min står det att all trafik mellan Flemingsberg och Älvsjö är inställd pga olyckshändelse. What the fuck!? tänkte jag. Jag hade gått upp jävligt tidigt för att kunna komma iväg till en fucking filosofilektion (som jag för övrigt hatar) och när jag kommer ner för att ta det förbannade jävla tåget så kommer det inte.

För att komma till skolan har jag tagit pendeltåg till Flemingsberg och sedan ersättningsbuss till Älvsjö från Flemingsberg. Sedan hoppade jag på ett tåg från Älvsjö mot Stockholms Central och sedan vidare till skolan. Jag hoppas att SL hade en bra jävla anledning till att ställa in trafiken för jag är fucking pissed. Ihjäl frusen och försenad är jag också. Självklart !!! ↓

                                             


Kommentarer


Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback