Optikern


Världens finaste :')♥

Haha, Anton lyckades på något vis ställa klockan fel igår kväll. Det resulterade i en stressig morgon och 15 minuter efter att han hade vaknat var han på väg till skolan. Tänk om jag också älskade skolan så mycket, hihi. Jag fick dock ett annat problem lite senare när jag skulle fixa med mina linser. Jag skulle ta nya linser, de var nyinköpta och vanligtvis brukar optikerkärringen skriva vilka linser som är höger och vilka som är vänster. Det hade hon inte gjort den här gången så jag har fått gått runt och gissat. Jag måste sett ut som en idiot när jag gick runt och höll för ögonen i omgångar för att se vilken lins som skulle sitta i vilket öga. Haha, det var inte lätt och jag har säkert satt dem fel. Därför måste jag ringa optikern och de öppnar inte förens 10.00, vilket gör att jag kommer komma 2 timmar försent till skolan. Jippie!

Haha, det märks verkligen att jag var på gymmet igår. Mina ben och min rumpa mår inte så bra idag...

Kommentarer

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa, super mysigt på Gotland! :D

2012-01-27 @ 09:27:02

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback