R3DH3AD

                      


Berättade tidigare att jag har hittat den perfekta röda hårfärgen. Den är inte matt som alla andra röda hårfärger, färgen syns mycket mer om man säger så. Jag skulle ha köpt färgen som heter dark tulip men i affären så såg en färg som heter rubine mycket mörkare ut. Därför tog jag rubine istället men nu ångrar jag mig eftersom det blev helt fel. Håret ser någolunda rött ut men även rosa och rosa är väääldigt fult. Men jag har bestämt mig för att köpa dark tulip när den här färgen är på väg att försvinna. Redhead...oh yes!

Med rosarött hår får man exakt allas uppmärksamhet. Jag kan berätta för er om en incident på tåget på väg till skolan från Anton. Det var grymt jävla roligt! Jag kliver på pendeln och sätter mig framför en man som sover. Petar in hörlurarna i öronen och sätter på musik. Efter ett litet tag vaknar den här mannen av att ett barn skriker. I samma sekund som han öppnar ögonen får han syn på mig och mitt rosaröda hår. Gissa hur han reagerade? Han blev sjukt rädd och om det inte vore för att han var så jävla tjock så skulle han ha flugit upp i taket. Hahaha! xD

Nu är min stolthet här, så bloggen uppdateras mer i kväll eller imorgon. Kyss! :]


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha ja, det finns f-n inget värre än mens :O

2012-01-26 @ 19:02:47
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: ÅH vilken tuur! :) jag köpte hem båda två.. Haha. Kunde inte välja :D men köp den beiga?

2012-01-27 @ 17:09:20
URL: http://FLAVOURED.se

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback