Snortajt



Godmorgon!

Just nu ska jag egentligen vara ute på en powerwalk men mina ben och mina ögon som tittar ut genom fönstret säger att jag inte orkar. Anton däremot klev upp, klädde på sig och sprang ut. Frågan är hur han orkar eftersom han dessutom ska till skolan klockan 13.00 idag. Hehe, men jag antar att han klarar allt.

Idag ska jag åka hem. Först kanske jag ska möta upp mamma i stan för en mini shopping. Jag har gått och trånat efter en vit och en svart snortajt skjorta, mums filibaba fan vad snyggt. Hon visste dock inte om hon orkade men hon skulle ringa och höra av sig nu på morgonen. Om inte ska jag hem ändå för att gymma, det hade därför varit perfekt om mamma kunde komma in till stan. Av anledningen att mina träningskläder ligger hemma, om hon mötte mig med dem kunde jag enkelt åka och gymma på vägen hem sedan. Dock tror jag det lutar åt att jag får åka hem och hämta mina jävla träningskläder.

Idag börjar skolan för många men jag har studiedag så därför börjar jag imorgon. Skönt med en extra dag men just nu vill jag bara gå ut 2:an. Börjar ni studenter idag, imorgon eller någon annan dag?^^


Kommentarer

Postat av: Mikaela

sv: hahah nää gino är ingen paj :D blogg.se som skrivit fel

2012-01-09 @ 10:10:34
URL: http://somethingaboutcats.blogg.se/
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

sv; Tack så mycket!

2012-01-09 @ 10:22:19
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Felicia

sv: haha, okej. fast du förlorar ju inget på att gå med ;) <3

2012-01-09 @ 19:04:11
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback