"sprungit som en panikslagen höna"

Idag har jag;

- Vaknat upp bredvid världens bästa
- Duschat med världens bästa
- Ätit frukost med världens bästa
- Åkt in och träffat mamma och lillebror i stan
- Gå ut och in i stans alla affärer
- Ätit lunch inne på Max
- Glömt handväskan inne på Max och sprungit som en panikslagen höna tillbaka men i slutändan fått tillbaka den inne på Zara
- Köpt ett par shorts inne på Carlings *omgomgomg, orgasm!*
- Inte köpt en skjorta som jag skulle göra
- Pratat skit och skrattat med mamma
- Tagit en seg jävla buss bara för att slippa gå uppför en backe upp till gymmet
- Tränat som en idiot
- Sprungit från gymmet för att exet inte skulle få syn på mig
- Ätit middag
- Kollat på Sveriges Mästerkock
- Badat men blivit avbruten av en skitnödig lillebror

och nu ska jag lyssna på underbar musik och räkna sekunderna tills jag får träffa min underbara pojkvän igen. Kanske plugga lite om jag tycker att det låter skoj...vilket det inte gör.

Vad har ni gjort idag?^^


Kommentarer


Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback