love hurts good on a bed of nails

Idag är jag ett lyckligt litet barn. Skolan är inte längre så farlig som den verkade för någon dag sedan. Jag har ju sköna klasskamrater och lärare, och bara det kan göra en hel skoldag rolig. Dock gillar jag inte när de sköna lärarna får för sig att de ska ge mig uppgifter. Jag menar, varför? Det skulle vara roligare om livet var en stor jävla fest. Tyvärr är livet betydligt tråkigare än en fest men ibland kommer det stunder då livet är grymt jävla perfekt.

Just nu sitter jag och lyssnar på livets största och bästa gåva - musik! Jag menar, vad är vi utan musik? Känslolösa monster! Senare kommer snyggingen hit och festar med mig i sängen. Fucking love it!

Kommentarer

Postat av: D A H L È N

sv: Eftersom det inte är mitt hår så vet jag inte. Du får fråga modellen, Jolinedanielsson.blogg.se

2012-01-18 @ 22:20:10
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: JOLINE [Hästar - Foto - Personligt]

SVAR: Det är många som frågat om min hårfärg så nu har jag svarat på det i ett inlägg, kika gärna! :)

2012-01-19 @ 17:35:20
URL: http://jolinedanielsson.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback