HELT JÄVLA CRAZY



Josefine heter jag. Galen, glad och ganska lat. Bor utanför Stockholm på Värmdö. 17 år och elev på Mediagymnasiet. Pluggar foto och drömmer om att bli fotograf. Lever mitt liv med pojkvännen, vänner och familjen runt omkring mig. Jag älskar musik och Hardcore Superstar är guds gåva till mänskligheten. Har tidigare skrivit i en annan blogg men kände för att lämna den som ett minne. Jag vill ha något nytt och därför skapade jag den här bloggen. Jag är den där bruden som verkar fett lame men egentligen är helt jävla crazy. 

Har ni några frågor så får ni gärna ställa dem. Det gör ni i en kommentar i det här inlägget, kyss! ;] 


Kommentarer

Postat av: summerlily

SV: Ja du har verkligen rätt! Jag gillar din design btw :)och jag kan verkligen känna igen mig i din beskrivning av dig själv haha! :P

2012-01-02 @ 19:50:12
URL: http://creativecontrast.blogg.se/
Postat av: Felicia

JOSSEEEEEEEEE!!!! <3

tro inte att du slipper mina kommentarer bara för att du byter blogg, så lätt kommer du inte undan ;)

2012-01-02 @ 20:19:19
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback