Fanskap till lärare

           
            
                                       1. Me in the mirror 2. Some awesome clothes 3. Felicia

Jag hade faktiskt tänkt skita helt i skolan idag och jag är glad över att jag inte gjorde det. Jag fick skjuts till centrum av pappa för att lämna en bok på biblan och sedan tog jag bussen till skolan. Där hade jag 20 minuter svenska och sedan fick vi lunch. Efter lunchen hade vi 3 timmars håltimme innan idrotten så jag och Felicia traskade till Forum Nacka. Där kollade vi kläder, provade kläder och garvade sönder. Jag fick även med mig en skinnjacka och en munkis som gick på 700 kronor totalt. Smakade gott i plånboken. Jag ångrar inte köpen men jag är grymt deprimerad över att jag inte har några pengar kvar ALLS på kortet. Dock kan jag trösta mig själv med att jag får studiebidraget på tisdag och att mamma kanske betalar halva eller hela skinnjackan. Love you mami!

När vi var klara efter en runda genom Forum Nacka så går vi mot skolan. Halvvägs möter vi Andrea som säger att vi inte har någon idrott. Felicia flippar ur och undrar varför fanskapet till lärare inte kunde ha sagt det tidigare. Det här gör hon dessutom mitt i bilvägen, haha. Jag kunde inte sluta skratta åt situationen. Självklart var jag arg på vår helvetes lärare men jag var ändå glad att jag kunde sluta där och då och inte klockan 16.30.

Nu är jag i alla fall hemma och snart ska jag åka och handla med papi och lillebror. Senare ska vi kila över till farfar som äntligen har kommit hem från sjukhuset. Äntligen ska jag få träffa honom, jag har aldrig velat träffa honom så här mycket :]

Kommentarer

Postat av: Isaura

SV: Allmänt dålig dag och lite småbekymmer, men det är ingenting jag inte klarar av. Tack för att du frågar! :) <3

2012-01-27 @ 15:43:50
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Jag hatar när lärare inte säger att man har håltimme. Det suger verkligen när dem ber oss att komma i tid osv, men att dem har all rätt i världen att komma sent och strunta i att säga att vi inte har någon lektion. Fu på lärare ibland..



SVAR; Bowling är riktigt kul tycker jag med! Dock så tycker jag inte att det är speciellt svårt, men det är kanske för att jag inte tar spelet så seriöst, haha. ;)

2012-01-27 @ 16:40:17
URL: http://laramore.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback