Pappas födelsedag







Igår var det pappas födelsedag och den skulle självklart firas. Pappa ville ha en prinsesstårta men han fick inte det han önskade sig. Vi köpte istället ingredienser till en sommartårta som jag bakade ihop innan middagen. Jag fick hjälp av Anton med att vispa grädden eftersom muskeln man använder vid vispning är just nu muskeln som killar använder när de gör du vet vad. Tårtan är inte svår att göra och det enda du behöver är tårtbottnar, jordgubbssylt, marzan, grädde och hallon/blåbär/jordgubbar. Jordgubbssylt i det första lagret, marzan i det andra och grädde överst. Sedan strör du bär över tårtan och låter den stå i kylskåpet ett tag :]

Av mig och Anton fick han en kopp som det stod "I don't have problem with caffeine - I have a problem without it" på. Världens mest tråkiga födelsedagspresent men det är så himla svårt att köpa saker till honom. Resten av kvällen kollade vi på filmer och vid 02.00 fick vi för oss att bada. Mysigt var det i alla fall^^

Idag åkte han hem och jag har passat på att svänga förbi gymmet. Det var skönt att träna och jag har bestämt mig för att börja med det igen. Jag har haft en alltför stor paus, nu ska kroppen formas om till beachen 2012. Jag ska försöka träna lite varje dag, åtminstone röra på sig så mycket som möjligt. Inget onödigt ska få sätta sig på mig.

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng. Imorgon blir det fotografiska tillsammans med Anton, Nick Brandt är en underbar fotograf :]


Kommentarer


Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback