Vovô e Vovó

   
                                                                        Glada farfar :)

Kom nyss hem efter middag hos farmor och farfar plus shopping inne på Willys. Det var meningen att vi bara skulle hälsa på farmor och farfar men det slutade med att vi åt middag där också. Farmor är verkligen så himla snäll när det kommer till gäster. Hon har alltid något att bjuda på och om hon inte har det så fixar hon alltid något medan man är där, hehe. Jag åt en himla god soppa gjord på kycklingbitar och en slags makaron som bara finns att köpa i Portugal. Det är jättetrist att den bara går att köpa där för just den makaronen är jättegod. Haha...anteckna det snälla ;) Vi var hemma hos dem i ca 2 timmar och bara pratade. Det var så skönt att se farfar skratta och le, precis så som det ska vara.

Innan vi åkte hem så svängde vi förbi Willys och plockade på oss godsaker. Nu sitter jag här med en powerking och kexchoklad. Pojkvännen kommer hit snart och då jävlar! ;)

Kommentarer

Postat av: M I N A B R U N

sv; ja, det har jag, älskar den! :D



jag kollar på tv & skriver lite på min redovisning :) dudå?

2012-01-27 @ 21:25:13
Postat av: A L I N A ♥

SV: Älskar semlor, omnomnom!

Äter dom typ varje dag :D

2012-01-27 @ 21:25:41

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback