Casablanca



1. Ryan Roxie 2. Min signerade arm

Det har hänt ganska mycket skoj på senaste tiden, eller i alla fall saker som jag definierar som skoj. Fredagen blev en annorlunda skoldag då den bara bestod av bowling med klassen. Det kändes lite underligt att bowla med folk man annars inte brurkar umgås med på det sättet. Men kul hade vi, för mig gick det dock åt helvete...på riktigt. Dock är jag stolt över att jag körde över Felicia på sista serien med ett poäng, haha. Innan bowlingen fick jag reda på att Casablanca skulle spela på Bengans under morgondagen. Jag bestämde att jag, Felicia och min underbara pojkvän skulle dit.

Senaste jag såg dem var på Sonisphere förfesten i Kungsträdgården, och redan då tyckte jag att de var bra. Vid 14.00 på lördagen var vi där, lite för tidigt (vilket slutade med shoppingen av en finfin tröja inne på Rockzone), och 14.30 började de spela. Innan de gick på fick jag ett hej av Ryan Roxie och efter det släppte aldrig leendet från mitt face. Det är ett härlig band med härlig musik, det där. Rich girl är en av låtarna som blivit en favorit hos mig, lööve. Efteråt var jag bara tvungen att ha en autograf av Ryan Roxie och efter lite om och men hamnade den på min arm. Den är nu bortduschad men vad fan ska man göra, haha. Se bilder ovan tagna av Felicia ^^

Senare skulle vi även äta på restaurang med Antons pappa, hans sambo, Antons storebror och hans flickvän för att fira Antons 18 årsdag. Han fyllde år den 23 Februari så det var ett tag sedan men Anton brydde sig inte om det. Han visste ju att han skulle få äta på sin favoritrestaurang, Texas Longhorns. Mitt första intryck av den restaurangen var; en underbar restaurang med underbart god mat och självklart ska jag äta där igen. Dock svider priserna enormt i plånboken så jag var glad att Antons pappa tog notan.

Söndagen blev en gäspig dag, trött som fan men det hindrade mig inte från att jobba. Jag fick jobba på demensen för första gången och det var inte min grej riktigt. Hade åtminstone en flörtig gubbe efter mig så höll mig på humör, haha. Igår och idag har jag varit ledig och träning, läxor och Anton har stått på schemat. Imorgon är det dock skolan igen så jag ska försöka ta tag i lite skolarbeten som är till hälften gjorda. Filosofin låter jobbigast...

Kommentarer

Postat av: Vanadesse.

Den kostar 199 spänn på Ginatricot och e skitsnygg och skön i verkligheten! :)

2012-03-20 @ 18:04:25
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC

jäklar va fina bilder du tar:)



sv; taaaaaack! det är bara en hoodie jag styrt under en jeans skjorta som är from somewhere i don't know where. blandningen blev ett nytt favoritplagg :)

2012-03-20 @ 21:14:22
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

det tycker jag ;)

2012-03-21 @ 09:07:15
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: RockyRoute

Han var inte dåligt snygg den snubben

2012-03-21 @ 19:20:47
URL: http://rockyroute.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback