Fuck life when it's boring!

Var det någon mer än jag som absolut inte var särskilt sugen på våfflor igår? Jag erbjöds, åt en eller två men sedan blev det bara äckligt. Jag förstår inte varför, jag har alltid ätit det. Jaja, mer åt de andra som glatt firade våffeldagen och åt som grisar.

Idag var det första dagen på praktiken. Jag var nervös som fan innan jag skulle dit och jag fick även problem att hitta dit. Virrade runt i stan innan jag fick tag på en kärring som förklarade vägen. Sneeel kärring. När jag väl kom dit satt jag och mina två medpraktikanter (går i samma skola som mig) samt de anställda för företaget i möte med en fotograf och journalist. Det blev verkligen grymt tråkigt efter en timme! Men sedan sattes vi i arbete. Vi skulle välja ut bilder i olika kategorier till olika ljusbord. Exempel; ljusbordet heter kvinna, motion, 20 + och då ska man hitta bilder på unga tränande kvinnor. Långtråkigt efter ett tag det med. Efter ett tag fick jag även sortera tidningsuppslag efter olika kategorier, typ skönhet, mat, resor. Just as boring as the other things.

Det är ett skitbra företag och alla är jätteroliga men uppgifterna är inte lika så. Antingen får jag stå ut med det här 9-16 i 9 veckor eller så hittar jag något annat. Fuck life when it's boring!

Kommentarer

Postat av: Asta

Svar: Tack så himla mycket!

2012-03-26 @ 22:15:27
URL: http://tearyadown.blogg.se/
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; sparar du till ngt speciellt?:)

2012-04-02 @ 17:20:10
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: Vanadesse.

Var det så? På mig satt det perfekt :) tänk sån skillnad det kan va haha :D

2012-04-03 @ 10:34:23
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback