HARDCORE SUPERSTAR



"Jag har sett dessa grabbar fem gånger. Aldrig har det varit så underbart som denna gång. Fy vad lycklig jag var när jag stod där längst fram. Att jag hade pojkvännen kramandes bakifrån, vars mun gav ifrån sig en hel del kyssar på hals och rygg, och vännerna bredvid mig gjorde det hela mycket bättre. Det som maxade konserten var när trumpinnen blev min. Nu har jag två, två trumpinnar som har slitits av Addes älskade trumspel. Haha, jag kanske låter besatt...det är inte riktigt så men nästan. För mig spelade det ingen roll vilka låtar dom spelade men att dom slutar med We Don't Celebrate Sundays är ju ett måste, hehe. Konserten var helt underbar och jag tror att alla som var där håller med mig."

Skogsröjet, 2011...jag vill verkligen tillbaka! Fan vad jag älskar de grabbarna ♥


Kommentarer

Postat av: angelina.

ÅH, fyfan vad jag håller med dig!!!!!! Hardcore Superstar är det absolut bästa som finns och... aaaaaah går inte beskriva i ord, haha!

2012-05-15 @ 19:48:22
URL: http://wimpysister.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback