Gröna kortet - Lillasyster - Andy Oh My God - PUSS





1. Lillasyster@stage 2. Lillasyster@stage 3. Martin (sångare) 4. Martin 5. Nerklottrad (läs: autografer) arm 6. Amelie the awesome

Jag hade bestämt mig för att strunta helt i gröna kortet och grönalunds konserter i sommar. 200 kronor för det som erbjöds var inte tillräckligt värt för mig. Dessutom behöver jag pengarna till annat viktigt i sommar. Men igår, när storebrorn började messa om att gå och se Raised Fist på torsdag så började jag lirka med honom. "Jag hade tänkt köpa grönan kortet men jag är så gott som pank/behöver lägga pengarna på annat i sommar". Och visst gick det..."Men jag kan betala kortet som en födelsedagspresent till dig, du fyller ju 18 på fredag". I samma veva berättar jag det för Felicia och då undrar hon om jag ska med på Lillasyster 2 timmar senare. Och visst fan ville jag det! Storebrorn gick med på att möta mig med 200 kronor till kortet så att jag kunde gå på konserten. Snäll broder va? Även fast han kan vara en riktig pain in the ass, så älskar jag honom ^^

Därför bjuder jag nu på bilder från konserten och efteråt. Konserten var fett nice! Skön musik, skönt folk...allt var skönt igår, haha. Inte minst grabbarna i bandet...vem fan tatuerar in "tjockis" på magen? Jo, gitarristen i Lillasyster! Deras kontakt med publiken och fansen är så enormt underbart. Alla band borde ha den ;) De mötte till och med upp alla fans efter konserter för autografer. Jag blev så där, äckligt, fjantigt, fjortis-glad när jag fick en puss på kinden av Andy Oh My God (basisten)!

Jag undrar fanimej hur jag skulle reagera om jag fick en puss på kinden av Vic i HCSS... jag skulle nog dö där och då x]

Kommentarer

Postat av: jessica

jaså, varför hatar du katter? :o jag älskar dom! :D



ja, det är ganska kul. det känns som rätt inriktning för mej som tycker om foto och sånt :)

2012-05-22 @ 14:23:54
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Heeeelt fantastiskt :D:D

2012-05-22 @ 14:46:38
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback