Bryan Adams - Linköping - 7 Augusti

 

Jag har redan sett denna man och fucking wonderful var det. Gröna lund gjorde det möjligt och 8 timmars köande tog mig samt sällskap längst fram. Inann konserten hade man lyssnat på honom konstant i nästan ett år och när man äntligen fick se honom var man i extas. Jag skrek för full hals trots min solsting jag fått efter 8 timmar i sol och kände att jag inte kunde bli lyckligare. Det året, fram tills jag blev tillsammans med Anton, var rent skit för mig. Det kändes som om jag aldrig hade en bra stund. Den mannen var mitt liv just då och det kan fanimej Felicia intyga, som var smått besatt av honom hon också. Han var den enda människan som kunde göra mig glad då, glad på riktigt.

I Augusti ska mannen spela i Linköping och självklart vill man köpa en biljett och ta sig dit. Det enda och avgörande problemet är pengar!


Någon som ska dit? ^^


Kommentarer

Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; ja det lät ju också riktigt smarrigt faktiskt! :D

2012-04-27 @ 15:19:51
URL: http://starofusa.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback