Min sexiga brandman

Sju timmars praktik, två timmar träning, mat, jordgubbar, rensning av trög dator och mys med världens bästa pojkvän. Det var min dag igår! Jag hade tänkt dra iväg på fest någon gång under kvällen men min kära kusin skulle tydligen komma dit. Vi känner inte varann så där jättebra så det skulle bara kännas skumt att festa med honom. Och han skulle nog inte vilja se mig dricka ;)

Det blev tidig sänggång igår vilket ledde till tidig uppgång idag. Vid 9 vaknade vi av en underbart skinande sol, det kunde fan inte bli bättre. Frukosten åts på altanen och efter en promenad sattes vårstädning och eldning på tomten igång. Något som min älskade, sexiga brandman var väldigt förtjust i ;) ♥ Hela dagen har det varit fint väder och solen har faktiskt givit lite färg på min likbleka kropp (A)

Idag kommer dessutom min pappa hem! Jag har inte berättat det men tillsammans med min farmor har han varit i Portugal i en vecka. Det var tvugna att fixa lite saker som de inte kunde fixa från Sverige. Det ska bli roligt att träffa honom men jag hoppas att han inte är så där retsamt brun bara ;)



Kommentarer

Postat av: minabrun - photography

sv: tack! :D

2012-04-29 @ 12:38:38

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback