New Members Of Sabaton ♥



Efter beskedet ovan så mår jag mycket bättre! Jag blev verkligen grymt besviken när mina nyfunna darlings splittrades. Förutom Hardcore Superstar så är detta ett utav mina favoritband och jag är så glad att Jocke och Pär hittade nya bandmedlemmar. Jag längtar tills jag får se dem på Rockstad: Falun! :]

Förutom det underbara beskedet så njuter jag av en veckas underbart påsklov. Jag slutade i torsdags och förvånansvärt nog fick jag och mina medpraktikanter ett varsit påskägg av vår handledare. Hon är så snäll, Heidi. Lovet har inte bjudit på så mycket ännu men idag ska jag träffa Tess i stan. Annars ska jag jobba imorgon och efter jobbet ska jag och pojkvännen iväg till hans pappa på påsklunch.

Nu ska det fixas lite och sedan ska jag försöka få tag på Tess som är måttligt seg. Ha en skön påsk! ;)

Kommentarer


Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback