Oh, what a lovely day...

Jag älskar verkligen sociala människor! Lördagen blev verkligen grymt bra, en av de bästa på väldigt länge. Personerna jag var med borde få pris bara för att de är de. Pojkvännen, Snövit och Sofie. Jag och Sofie kom överens efter "Vadå handskakning? Här ska det kramas!" och Snövit hade jag träffat sedan tidigare. Båda två är väldigt roliga typer, sköna personligheter. Kvällen började med bowling och slutade med skräckfilm, därimellan åt vi pizza till middag och köpte gott godis. För mig som verkligen suger på bowling gick det förvånansvärt bra för. Jag kom 3:a och det är jag gryymt stolt över ;] De där personerna måste jag umgås med igen så det där måste vi göra om, love u guys!

Söndagen blev måttligt roligare med jobb och en väldigt trött kropp. Sov en timma efter jobbet och sedan kom pojkvännen hem från gymmet och släpade in mig i duschen. Jag hade tänkt att åka hem igår men som fattig student har man ju inte råd med obegränsat SL-kort. Det ska jag göra idag istället..efter den här helvetes praktiken. Just nu är det lunch men annars sitter jag och indexerar, måttligt roande!


Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Grymt när man träffar nya människor som man klickar direkt med. Det är coolt.

2012-04-23 @ 13:54:40
URL: http://trueborn.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback