Gratis Converse



Helsvarta, låga Converse har äntligen blivit en del av min skosamling. Mina älsklingar var egentligen mycket för dyra för min plånbok men jag fixade det på annat sätt. De kostar egentligen 699 kronor men tack vare Åsa från Blocket.se, fick jag dem för endast 300 kronor. Happy girl!



Mamma var snäll och köpt godis till mig inne på Systemet. Jag hittade dessa flaskor och läste till en början HARDCORE SUPERSTAR men icke x]

Annars sitter jag och äter djungelvrål. Kollar på något program där några töntar studsar runt och dansar. Väntar på en pojkvän som "repar" med bandet. Tidigare idag träffade jag min gudmor som gav mig ett påskägg på 300 kronor. Haha, helt plötsligt blev Conversen helt gratis! ;)


Kommentarer

Postat av: S O F E N - rock/photo/life

SV: Åh fyfan.. Låter inte najs. Trevliga människor gillar vi.. ^^



Snygga!

2012-04-14 @ 12:33:31
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad skulle man göra utan blocket!? Den sidan är lösningen på det mesta :)

2012-04-26 @ 12:05:32
URL: http://annewerner.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback