Work that fat body!

Det var en uppenbarelse att få sluta praktiken (dock bara för dagen) igår! Jag ljuger inte när jag säger att min praktik är tråkigare än när man dampar ur för att man inte har någoting att göra. Jag ångrar mig enormt att jag valde den här praktiken. Jag berättade ju att vår nya praktikant skulle sluta för att hon hade så tråkigt - nu har hon gjort det! x]

Igår när jag satt på praktiken kollade jag på tonvis med tränade och snygga kroppar. Självklart blev jag jävligt avundsjuk och tänkte att jag också fan skulle se ut så där - helst innan sommaren. Min tidigare tanke om att skaffa gymkort på mitt tidigare gym, blev verklighet senare på dagen. Jag åkte hem, träffade mamma, köpte nyttigt stuffs, åt middag och sedan fick jag även mamma att pröjsa 500 kronor av mitt framtida gymkort. Jag tränade igår för första gången på väldigt länge och det kändes, kan jag säga. Mina ben reagerade direkt och att jag bara klarade 10 minuter på cykel kändes grymt pinsamt. Vart fan har mina muskler tagit vägen? Innan sommaren, förra året, var jag fan nästintill biff! x] Jag släpade mig hem, fick äran att bada med min 5 åring till lillebror och sedan dog jag i sängen.

Idag är min kropp så gott som död men jag ska ändå försöka röra mig mot min praktik.



Kommentarer

Postat av: LINNEA

sv; haha hade inte heller någon aning men jag gjorde sån "egen baguett" eller va man ska säga.. men de va svårt att välja så jag tog samma som min kusin och det blev sesambröd med rostbiff och mildost. Sen så värmde dom det och sen så hade vi gurka och sallad i och på det vitlökssås! NÅGOT AV DE GODASTE JAG ÄTIT MUUUUMMMS!

2012-04-24 @ 11:45:19
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Ja jag har hört att det ska finnas en på Gina! Lovely ;D

2012-04-24 @ 11:48:09
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: sofia

vad roligt att du är med i dagens blogg, säger till när vinnaren är dragen :D

2012-04-24 @ 13:15:01
URL: http://soffiiaaa.blogg.se/
Postat av: ia

Sv: Nej för fan! Hur mycket bra som helst ju :D

2012-04-24 @ 14:10:03
URL: http://makethemwonder.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback