You're Too Hot Baby!

Sitter på praktiken med ett av världens mest tråkiga uppgift - indexering. Tänk dig att du har 100 olika bilder och för varje en av dem ska du skriva allt du ser på den. Kvinna, tjej, kofta, kavaj, gräs, läppstift, leende, ler, byxor, jeans. kostym, brunt hår, brunett, pose, poserar, modell, nagellack, ring, halsband - fuck my life! Annars är livet jättebra, fick nyss kaffe och kaffe löser nästan allt (hahaha, missförstå inte nu!). Idag ska jag och pojkvännen åka hem till mig och sova där. Innan vi drar hem till mig ska vi förbi en affär på Åsegatan som säljer hottisarna på bilderna. Jag blev sinnesrubbat kär igår och Elias (medpraktikant) visade mig en sida/affär (www.sneakersnstuff.com) som jag kunde hitta dem på. Han borde få en eloge!

Snart är det lov. Halvdag imorgon och ledig på fredag. Efter det har jag Påsklov en vecka frammåt och om jag har riktigt tur så är jag ledig veckan efter det också. Chefen och de anställda ska tydligen på något roligt möte i Danmark/Norge med någon kund! ;)


                                   Converse All Star Ox Special                                           


Kommentarer

Postat av: burberry leather jacket on sale

There would be a good deal of combination, For the other hand. Old-fashioned pushes, For example, the ones revealed


Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback