Jag är din prinsessa

Åh, jag har nog aldrig saknat en famn lika mycket som jag gör just nu. En famn att ligga i, bli klappade och pussad i håret. Jag behöver det just nu, väldigt, väldigt mycket . Varför ska allt vara så långt bort när jag behöver det som mest?

Idag ska jag besöka dig på sjukhuset och det är blandade känslor som har tagit över kroppen. Ena stunden är jag jätteglad för att få träffa dig och se hur du mår. Prata med dig, kramas och stötta dig. Men i ena stunden så vågar jag inte. Jag vågar inte träffa dig med tanke på att jag inte vet vad jag kommer få se. Jag vill ju se dig så som du alltid har varit när jag har träffat dig. Ätande, skrattandes, retandes, kramandes, pussandes. Jag vill inte se dig ligga där och ha ont.

Jag lyssnar på glad musik för att få bort det som gör ont. Jag ångrar varje gång jag avfärdat dina pussar på pannan. Jag ångrar alla gånger jag avfärdat dina kramar. Jag vill bara att du ska bli bättre så att du kan fortsätta pussa mig på pannan och kalla mig för din prinsessa.

Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så himla mycket. Fina farfar <3


Kommentarer

Postat av: Felicia

Josse, vad har hänt? :o <3

2012-01-26 @ 10:56:49
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback