Love at first sight



Sorry brudar, jag haffade honom! Jag förstår att ni är avundsjuka, det har jag full förståelse för ;]

Om man tänker utifrån mitt perspektiv så har jag absolut inte haft tid med den här bloggen. Ni kommer dock inte hålla med mig om ni får veta vad jag har gjort de veckorna jag inte har bloggat, haha. But I don't give a shit! Jag diggar de läsarna som läser min blogg även fast jag inte uppdaterar, kärlek och rock n roll till er.

På senaste tiden har jag hunnit fira min pojkvän som nu kan gå ut på krogen och göra vad fan han vill. Håret har även blivit svart på grund av dyra utgifter, 69 kr varje vecka är fan mycket för en student med inkomst på 1000 kr/månad. Jag har även haft lov i en vecka, ett lov som slutar på onsdag och under detta lov har jag i stort sett bara varit med pojkvännen. Film, mys och allt för mycket godsaker.

Ja, ni ser...inte mycket vettigt. Men idag startar nyttigheternas tider! Från och med idag ska jag aldrig mer (förutom på lördagar som när man var liten) äta en godsak. Det började bra idag, fy satan vad mycket jag har rört på mig i jämförelse med intag av föda, och jag hoppas att det håller sig så.

Bara så att ni vet liksom! Imorgon händer det spännande saker, klockan 14.10...då jävlar, scary shit!

Kommentarer

Postat av: ROCKAHOLIC

sv; det kommer det kommer, och fort som satan går detockså! :)

2012-03-06 @ 14:33:30
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: RockyRoute

Jag har alltid haft sån megakomplex för min kropp men aldrig klarat av att göra något åt det. vet inte varför, brukade alltid spela fotboll förr men mer än så var det inte. Nu dock på senare tid har jag varit ute och sprungit varannan dag och gör situps+armhävningar hemma.. Däremot är jag kass med maten, äter liiite för fel saker. Men jag börjar bli bättre ;)

2012-03-07 @ 21:38:14
URL: http://rockyroute.blogg.se/
Postat av: H a n n a W i l d

haha aww, söta bilder! :}

2012-03-08 @ 11:35:34
Postat av: S O F E N - rock/photo/life

SV: Hähä ;)

Men ibland måste man fan unna sig tid för sig själv och göra vad man vill. Inte sitta inne och glo på en dataskräm ;)

2012-03-08 @ 13:59:15
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: Felicia

aaw, så söta ni är :>



HAR DU FÄRGAT HÅRET SVART KVINNA?! Hahah, bestäm dig någon gång...

2012-03-08 @ 15:27:20
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback