Hur fan skulle skolan vara utan dig !?

                                             

Äntligen har fanskapet landat i Sverige igen! Efter en semester i Paris har jag saknat henne, hon är ju för fan den enda i skolan som är lika flippad. Jag är verkligen inte mycket för de seriösa och skämtlösa livet. Livet ska vara roligt och om något inte är roligt får man helt enkelt försöka göra det roligt. Det är jag och Felicia experter på, inte sant?

Just nu har vi historia lektion och samtal om skit bra musik, snygga pöjkar, parisresan och kommande sommarens bravader kanske inte är så lämpande. En uppsats ska vara inlämnad på fredag och det känns som om jag är rätt så körd ;)


Kommentarer

Postat av: Felicia

hahah, jag vill inte ens tänka på hur tråkig skolan skulle ha varit utan dig där, som muntrar upp mig gång på gång :) <3

2012-03-12 @ 20:52:34
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback