You Can Do It!

New shirt, Mötley Crüe ♥

 

Något jag hatar är när någon jag känner ser mig träna, det går liksom bara inte. Därför har jag heller inte kunnat träna tillsammans med min pojkvän...förens igår. Han och hans styvsyster (Sussie) skulle nämligen ut och springa sina 6 km och jag kände att jag också ville träna. Jag hade gjort det tidigare under dagen men lite extra träning skadar ju inte. I början var jag lite tveksam (var nära på att vända hemmåt efter någon minut) men tillslut sa jag till mig själv; "Jävla tönt! Gör det bara!". Och visst gjorde jag det. Stolt som fan! Dock sprang jag inte lika långt som dem trots att jag hade orken, det fick bli halva deras sträcka. Men 3 km! Det är fan mycket för att vara mig, förut kunde jag inte springa 1 km utan att dö x]

Träningen igår skapade ju då dagens träningsvärk. Går och reser mig upp som en gammal kärring, vilket leder till många skratt från alla håll och kanter. Idag fick jag även reda på hur tråkig skolan faktiskt kan vara. Det var verkligen inte ett dugg roligt idag och jag vill inte ens tänka på det. Inte nog med det så köpte jag världens äckligaste latte på vägen hem, som jag dessutom brände min tunga med. Men när jag kom hem fick jag pussar och kramar av pojkvännen som plåster på såren :]

Just nu är han ute och övningskör men när han kommer tillbaka ska vi äta kladdkaka och kolla på Sveriges Mästerkock ^^

Kommentarer


Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback