Onödig dag i skolan

                                                       
                                                                                   
                                                                                   Till bruna ben, snyggt ♥

Klockan ringde allt för tidigt imorse, med tanke på att jag somnade vid 2 inatt. Jag kunde verkligen inte sova, hur jag än gjorde så gick det inte. Fruktansvärt irriterande! Men jag fick mysiga pussar av pojkvännen innan han drog till skolan, så det gör fan inget. Jag var till och med glad över att jag fick hämta in en utav Antons mammas kaniner som hade rymt. Haha, jag hann även med att städa rummet innan jag stack iväg mot pendeln.

Just nu sitter jag i skolan och funderar på att gå hem. Än så länge har jag haft utvecklingssamtal och redovisat en reklamkampanj, känner att skolan är lite onödig idag. Om 1 timma ska vi även iväg till ett museeum och oj vad otaggad jag blev helt plötsligt. Jag skulle hellre vilja dra hem och springa en runda och sedan sätta mig ner och plugga till idrottsprovet klassen har imorgon.

Annars är jag sugen på sommar, festivaler och en godispåse skulle fan inte sitta fel!


Kommentarer

Postat av: Felicia

"...och en godispåse"

hahah, söt du är xD

2012-03-22 @ 20:11:13
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: moa

MEN AH, vilka snyggaa shorts!

2012-04-22 @ 17:38:02
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback