When Something Goes Right


                                                            Pojkvännen modellade i sina snygga skor, love♥                                         

Det blev skolk från sista lektionen idag, och jag fick även med mig Felicia på det. Haha, jag kände mig liten utav en bov när hjälpte henne att skolka. Men jag antar att hon tackar mig just nu, för vad fan skulle hon göra på ett jävla museum med våra efterblivna klasskamrater? När jag hjälpt henne och vi sagt hejdå, mötte jag upp min mamma och vi gick vidare för att hämta min lillebror på dagis. Sedan vi kom hem efter det har jag pluggat som en idiot, tränat och kollat på Biggest Loser Sverige. Jag har även upptäckt att en krönika jag bad om att få publicera i en tidning, nu är publicerad. Det är så himla roligt och jag hoppas de flesta som kan läsa Nacka Värmdö Posten läser den. Den handlar om min farfars bortgång i cancer och aktiv dödshjälp. Min lärare (i det ämnet jag skrev min krönika) hittade den i tidningen och messade mig en bild på krönikan och skrev; "Kolla Josefine! Din krönika :D" x]

Det är roligt när något i livet går bra, hehe. Men just nu är jag så förbannat jävla trött på allt skolarbete att jag skiter i att plugga mer för idag. Helvetes jävla idrottsprov, säger jag bara!


Kommentarer

Postat av: A Rock'n'Roll Lifestyle

Sv. Ja timglas är det snyggaste så länge man är i form! Gillar din design sjukt clean!

2012-03-22 @ 23:30:29
URL: http://murderlipstick.blogg.se/
Postat av: Saga

Älskar bilder på skor i svartvitt, snyggt snyggt snyggt!!

2012-03-23 @ 16:40:46
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com
Postat av: kajsa

Riktigt snygga skor :)



sv: Ja, vinrött är så himla snyggt!

Min kompis har ett par converse i vinrött, är avensjuk på henne haha :)

2012-03-23 @ 20:40:58
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback