POSITIVE

Godmorgon på er!

Det blev en riktigt lyckad dag igår. Jobbsöket igår gick väldigt bra och jag gick till fler ställen än planerat. Söket ledde till ett extrajobb på en pizzeria. Det hade redan tillsatt en tjej för jobbet jag sökte men ägaren ville tydligen ha mig där ändå. Han sa att han skulle ringa in mig vid behov och på helger, och innan jag gick så fick jag en coca cola som tack för att jag sökte jobbet. Haha, det är inte alltid man blir tackad för att man söker ett jobb. Brisak och en videobutik verkade väldigt positiva, och jag hoppas verkligen att jag får extra på någon av de butikerna också. Jag lämnade även in CV på COOP, en godisbutik och Willys, så vi får se vad som händer.

Jag var i alla fall väldigt glad när jag åkte vidare hem till Anton. Där blev jag mottagen av en ynklig och sjuk men väldigt söt pojkvän. Feber, ont i halsen och snorig men ack så mysig! Han mådde värre än vad jag hade gjort under min period som sjuk. Det var så synd om honom! ^^

Idag mår han mycket bättre och snart hade jag tänkt dra ut honom på en promenad. Vi har nämligen en jobbig 3 åring här som skriker för att "hon inte får vara hemma hos Alice och alla är så himla dumma". Antons mamma är barnvakt till Antons kusin...

Världens finaste pojkvän ♥ Här hade han även långt hår, och jag längtar tills de växer ut igen ^^

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Lämnade du in CV på mitt coop?:P vi tar inte emot fler, platserna är redan satta :P så jag undrar vem som tog emot den? :P



2012-05-19 @ 11:34:11
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Elizabeth R

Sv: tack! :D

2012-05-19 @ 11:56:19
URL: http://elizabethsandramaria.blogg.se/
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

SVAR; Jag redigerade dem så på sidan rollip.com.

2012-05-19 @ 16:30:30
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: My

Veckansblogg vinnare är nu uppe på bloggen, kolla in om det blev du :)

2012-05-20 @ 21:53:33
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback