Jag har hittat en jättesnygg bikini!

Jag trodde att min väckarklocka på min hightec mobil skulle väcka mig även fast jag stängde av den igår kväll. Det kändes himla onödigt att ha på den under natten men det ångrar jag idag då jag kom 1 timme försent. Det är så himla konstigt att min gamla Sony Ericsson med knappar har den funktionen men inte den som är hightec, haha. Man tycker ju ändå att man ska få något för pengarna men icke.

Nu är jag i alla fall på praktiken och letar äventyrsreportage. Inte det roligaste men snart är det lunch och då händer det roliga grejer. Jag hittade en jättesnygg bikini på en blogg, som skrives av Frida, som jag bara måste checka in och köpa om den passar. Därför ska jag och Evelina svänga förbi H&M en sväng. En bikini är faktiskt något jag behöver, då jag badade i underkläder förra sommaren, haha ;)

Skrev nyss ut min sexiga biljett till Rockstad: Falun och visade stolt upp biljetten för alla som arbetar här, haha.

        

                                                 Red lips from yesterday *quackquack* and my ticket to Rockstad: Falun ♥


Kommentarer

Postat av: Emelie

Hahah :) Jag hoppas också det blir bättre :/

Vad gör man på en sån? :)

2012-05-09 @ 12:28:05
URL: http://youretheone.blogg.se/
Postat av: Jamina

Tack sötnos :)

2012-05-09 @ 13:37:46
URL: http://jaminacadenius.blogg.se/
Postat av: bex

så galet taggad på rockstad faluun :D



SV; haha, ja! det börjar se bra ut nu :)

2012-05-09 @ 14:30:35
Postat av: Zinja

svar: sen jag och några kompisar startade ett band :) och det var nog för 2år sedan :)

2012-05-09 @ 14:42:24
URL: http://zinja.se
Postat av: emelie

Svar: Ja, man får ju hoppas!

Inte något speciellt som är inplanerat, men förmodligen ut med båten i nån vecka eller så :) och så ska jag försöka umgås så mycket med mina vänner för många utav oss skiljs åt nu när vi ska börja gymnasiet i höst.. :)

själv?

2012-05-09 @ 14:59:15
URL: http://fotoflikka.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback