Spindelmannen på besök

Igår fick jag äntligen träffa min pojkvän igen. Efter två dagar av längtan blir man helt galen när man väl träffas och det kan man lugnt säga att jag var. Vi klarar verkligen inte mer än 2 dagar ifrån varandra, hehe. Det var så himla underbart att få träffa honom. Vi gjorde allt vad par kan tänkas göra när det är ensamma samt kollade på senaste avsnittet av Du är vad du äter och badade. Ett program som jag faktiskt försöker se varje gång det kommer, vilket jag inte gör med många program. Jag är inte så mycket för TV och gör hellre något annat. Det bästa med att inte träffa sin pojkvän på länge och låta varandra längta efter varandra är återföreningen. Den är så himla underbar! Man blir som nykär och allt personen gör är fan underbart. Haha, åh han är så jävla bäst, min man! ♥

När vi badade igår så uppstod det feta dramat. Jag hade precis satt mig och Anton var på väg i. Jag var helt ovetandes och mådde skit bra framtills Anton sa; "Älskling...kolla inte på ditt knä". Lite dumt sagt kanske för vem kan låta bli att kolla? På mitt knä satt spindelmannen och relaxade. En stor fet spindel satt på mitt knä och jag har nog aldrig varit så rädd för en spindel. Den var stor som en femkrona och jag kunde fan inte sitta kvar och lugnt vänta på att Anton skulle ta bort den. Nej...istället blev det kalabalik i badkaret och jag bildade ett hav på badrumsgolvet. Och min man, vad tror ni han gjorde? Garvade! Men men, jag är så glad att jag kan bjuda på underhållning ibland ;)


Kommentarer

Postat av: Ebba | PHOTOGRAPHY

Sv; tack , nej jag har bara överdel för vita byxor lär bli genomskinliga & det misstaget gjorde jag med min senaste bikini i limegrön :/

2012-05-11 @ 11:42:58
URL: http://eebbaaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

...så jävla random bild xD

2012-05-11 @ 17:06:59
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback