Ledig från helvetet

Godmorgon på er snyggingar! ;)

Jag har sovit så jävla konstigt inatt så jag är så sjukt trött just nu. Drömmarna var jättekonstiga, haha. Det känns även som att en huvudvärk är på g och det är fan inte nice. Jag har i alla fall turen på min sida idag - jag är ledig från helvetes praktiken. Min handledare ska åka till London för några möten och då får vi praktikanter stanna hemma. Softsoft. Annars har jag precis ätit frukost och pojkvännen sprang iväg till skolan för ett litet tag sedan. Han slutar tidigt idag så jag blir inte ensam här så länge :]

Igår bakade jag och pojkvännen chokladbollar med pärlsocker på. De var så himla goda men nu i efterhand ångrar jag lite att jag åt så många, haha. Jag ska ju inte ens äta sådant skit på vardagar, men gjort är gjort. Det var faktiskt länge sen jag åt chokladbollar, så det var nice.




Kommentarer

Postat av: Carro

Men gooott!

2012-05-15 @ 16:44:09
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Comment:

Who the fuck?:

URL:

Comment:

Trackback